26.10.2018 року згідно з планом роботи районного методичного
кабінету відділу освіти Ставищенської РДА проведено методичний практикум для
вчителів трудового навчання з теми "Розв'язування олімпіад них
завдань". Основну увагу під час проведення практикуму було зосереджено на
роботі з розвитку творчих здібностей,
пізнавальних можливостей учнів. Актуальним було й питання організації
роботи з обдарованими дітьми та проведення олімпіади з трудового навчання в
2018/2019 навчальному році. Методичний практикум провів Гуртовенко Павло
Васильович, учитель трудового навчання Ставищенського НВК № 2.
Досвідом розвитку творчих
здібностей на уроках обслуговуючої праці поділилася Бондар Катерина
Анатоліївна, учитель трудового навчання Ясенівської загальноосвітньої
школи І-ІІ ступенів.
24-28 жовтня 2018 року у
форматі третьої очної сесії завершенопідготовку вчителів початкових класів, які працюватимуть у 2019/2020
навчальному році в перших класах Нової української школи. Тренер Ірина
Альошкіна познайомила учасників занять з особливостями організації освітнього
середовища в 1 класі, методикою проведення ранкових зустрічей, технологією
формувального оцінювання навчальних досягнень учнів, стратегією діяльнісного
навчання з LEGO, сучасними підходами до роботи з батьками на засадах педагогіки
партнерства. Директор Ставищенського районного інклюзивно-ресурсного центру
розкрила концептуальні засади організації інклюзивного навчання в закладах
загальної середньої освіти. Завдяки доброзичливій атмосфері, творчій співпраці,
професійному інтересу учасн
... Читати далі »
23 жовтня 2018 року в Ставищенському навчально-виховному комплексі №1 відбулося заняття
методичного практикуму для вчителів образотворчого мистецтва закладів загальної
середньої освіти району з теми «Формування естетичної компетентності учнів
засобами образотворчого мистецтва в контексті їх підготовки до творчих
конкурсів». У ході заняття учасники заходу проаналізували результативність
участі учнів у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з образотворчого мистецтва
та творчих конкурсах, обговорили особливості реалізації змісту навчальної
програми з предмета, вправлялися в побудові композиції рисунка з натури,
ознайомилися із сучасними освітніми технологіями та доступними інформаційними
ресурсами методичного інструментарію вчителя мистецьких дисциплін.
... Читати далі »