Меню сайту |
Структура освіти Ставищенщини
Методична робота
Структура РМК
Планування роботи
Робота з обдарованими дітьми
МАН
Олімпіади
Конкурси
Професійний розвиток педагогів
Анотований каталог РМК
Відзначення дня народження Т.Г.Шевченка
Творча лабораторія доктора педагогічних
наук І.Г. Осадчого
Авторські освітні технології
Наші контакти
|
Форум |
Актуальна тема для обговорення
|
» Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Головна » 2013 » Травень » 23 » Вітаємо переможців конкурсу слоганів та фотографій «Молодь говорить про громадсько-активну школу»!
13:58 Вітаємо переможців конкурсу слоганів та фотографій «Молодь говорить про громадсько-активну школу»! |
22 травня 2013 року завершився Всеукраїнський конкурс слоганів та фотографій «Молодь говорить про громадсько-активну школу», що проводився Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» у рамках програми «Школа як осередок розвитку громади». За підсумками інтернет-голосування та вибору комітету конкурсу, до якого увійшли незалежні фахівці в сфері розвитку громадсько-активних шкіл, набравши найбільшу кількість голосів, перемогу здобули: учні 8 та 10 класу Гейсиської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ставищенського району Київської області за найкращу фотографію! Переможці конкурсу отримують у подарунок від Всеукраїнського фонду «Крок за кроком» 9-ти дюймовий сучасний планшетний комп’ютер! Ми впевнені, що цей універсальний пристрій для роботи і навчання, стильний гаджет для розваг, мультимедіа в будь-яких форматах стане незамінним помічником у вашому подальшому навчанні та роботі!
Окремо відзначили оригінальність та творчий підхід у груповій роботі учнів 3, 6 та 8 класів Гейсиської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ставищенського району Київської області, яка, ми впевнені, прикрасить не лише головну сторінку он-лайн бази даних громадсько-активних шкіл, але й стане обкладинкою до нової серії науково-методичних матеріалів «Стандарти громадсько-активної школи», які вийдуть з друку вже цієї осені! |
Переглядів: 546 |
Додав: Sasha
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|